Gra strategiczna Top 10 - Janod Powiększ do pełnego rozmiaru

Gra strategiczna Top 10 - Janod

Gra strategiczna Top 10 francuskiej marki JANOD to wspaniała zabawa dla dwóch do ośmiu osób – zarówno dzieci, jak i dorosłych.

Więcej szczegółów

J02760

Stan: Dostępny

35,00 zł

Gra strategiczna Top 10 francuskiej marki JANOD to wspaniała zabawa dla dwóch do ośmiu osób – zarówno dzieci, jak i dorosłych. Zestaw zawiera 68 kart - 48 z nich przedstawiają zwierzęta (krowy, kury, świnie i króliki) w liczbie od 1 do 6, z których tworzy się równania, by uzyskać sumę 10. 20 pozostałych to karty specjalne, zmieniające bieg gry. Kto pierwszy pozbędzie się swoich kart – wygrywa.

Gra ta ćwiczy umiejętność dodawania, koncentrację i myślenie strategiczne.

Gry rozbudzają wyobraźnię, myślenie strategiczne i planowanie. To wspaniała rozrywka dla całej rodziny. Gra została zaprojektowana we Francji. Zapakowana jest w estetyczne pudełko. Idealnie nadaje się na prezent.

Janod od 1970 roku niezmiennie projektuje zabawki, które są synonimem innowacyjności, francuskiego designu i najwyższej jakości. Unikalne zabawki Janod tworzone są z drewna i innych doskonałych materiałów, a przede wszystkim z dziecięcych marzeń! Janod – JUST PLAY

 

KOD PRODUCENTA: J02760

WIEK: 5-10 lat

LICZBA GRACZY: 2-8

ELEMENTY: 68 kart

CZAS ROZGRYWKI: 15 minut

 

INSTRUKCJA

PRZYGOTOWANIE DO GRY

Karty potasuj i rozdaj każdemu z graczy po 7-10 kart (w zależności od tego, jak długo chcecie grać).

Resztę ułóż w stos ilustracjami do dołu. Wyjmij pierwszą kartę ze stosu i ułóż ją obrazkiem do góry, by rozpocząć grę.

ZASADY GRY

Każdy z graczy naśladuje kurę. Ten, który zrobi to najlepiej, rozpoczyna grę.

Każdy gracz może wyłożyć jedną kartę naraz. Ułożone na stole karty muszą w sumie dać liczbę 10 zwierząt (można dodawać różne gatunki), następnie się je odkłada, a kolejne równanie rozpoczyna gracz, który zakończył poprzednie. Jeśli gracz nie ma karty, którą mógłby dodać, by nie przekroczyć wyznaczonej sumy, dobiera kartę ze stosu i czeka na następną kolejkę. Oprócz kart z odpowiednią liczbą zwierząt, w zestawie znajdują się także karty specjalne (tzw. „karty ataku”):

 

tracisz kolejkę – karta przedstawia zwierzątko zamknięte w zagrodzie; jeśli ją wylosujesz, kolejkę traci... twój przeciwnik po lewej!

zmiana kierunku – karta przedstawia zwierzę ze znakiem drogowym; od tej chwili gra toczy się w stronę przeciwną do wskazówek zegara;

weź kartę – ilustracja przedstawia zwierzę, skaczące przez ogrodzenie; kartę ze stosu musi wziąć następny gracz;

weź 2 karty – tym razem przez ogrodzenie skaczą dwa zwierzątka; gracz po tobie musi wziąć dwie dodatkowe karty ze stosu;

dam ci kartę – na obrazku jedno zwierzę wiezie na taczce drugie; po wylosowaniu tej karty, decydujesz komu i którą ze swoich kart podarujesz.

Celem gry jest pozbycie się wszystkich swoich kart. Wygrywa ten, kto zrobi to pierwszy.