Gra pamięciowa Fantazja - Janod Powiększ do pełnego rozmiaru

Gra pamięciowa Fantazja - Janod

Gra pamięciowa Fantazja francuskiej marki JANOD to wspaniała zabawa dla dwóch do pięciu osób – zarówno dzieci, jak i dorosłych.

Więcej szczegółów

J02753

Stan: Dostępny, czas wysyłki 2-5 dni

35,00 zł

Gra pamięciowa Fantazja francuskiej marki JANOD to wspaniała zabawa dla dwóch do pięciu osób – zarówno dzieci, jak i dorosłych. Zestaw zawiera 50 kart, z których 40 przedstawia postać lub element baśniowego świata, m. in. księcia, eliksir, zatokę, skarb, kołyskę, wieżę czy miasteczko na wzgórzu. Na ich podstawie gracze wymyślają jak najdłuższą opowieść, przy czym każda kolejna osoba musi powtarzać ją od początku, uzupełniając o nowy wątek z wylosowanym przez siebie elementem historii. Ponadto w zestawie jest również 5 „jokerów” i 5 kart, oznaczających „koniec opowieści”

Gra ta ćwiczy pamięć, wyobraźnię, słownictwo oraz uczy rozpoznawać związki przyczynowo-skutkowe.

Gry rozbudzają wyobraźnię, myślenie strategiczne i planowanie. To wspaniała rozrywka dla całej rodziny. Gra została zaprojektowana we Francji. Zapakowana jest w estetyczne pudełko. Idealnie nadaje się na prezent.

Janod od 1970 roku niezmiennie projektuje zabawki, które są synonimem innowacyjności, francuskiego designu i najwyższej jakości. Unikalne zabawki Janod tworzone są z drewna i innych doskonałych materiałów, a przede wszystkim z dziecięcych marzeń! Janod – JUST PLAY

 

KOD PRODUCENTA: J02753

WIEK: 6-12 lat

LICZBA GRACZY: 2-5

ELEMENTY: 50 kart

CZAS ROZGRYWKI: 30 minut

 

INSTRUKCJA

PRZYGOTOWANIE DO GRY

Każdemu z graczy rozdaj po 3, 5 lub 7 kart z ilustracjami – tym mniej, im więcej jest graczy – oraz po jednej karcie „joker” i „koniec opowieści”.

ZASADY GRY

Jedną z kart należy ułożyć na stole ilustracją do góry. Od niej rozpocznie się opowieść. Każdy z graczy może zaproponować własny początek. Zaczyna ten, którego wersję grupa uzna za najciekawszą. Jeśli jednak decyzja okazuje się za trudna, grę rozpoczyna najstarszy z graczy.

Gracz kontynuuje wymyśloną przez siebie historię, a następnie układa jedną ze swoich kart obok karty początkowej. Kolejny gracz powtarza (nie musi robić tego dokładnie tymi samymi słowami!) opowieść od początku i uzupełnia ją wątkiem, związanym z ilustracją na karcie, dodanej przez poprzednika. Po czym układa jedną ze swoich kart na stole jako następną w kolejności.

Każdy gracz ma również do dyspozycji dwa szczególne rodzaje kart.

Czerwonego „jokera” może użyć w sytuacji, kiedy nie pamięta początku opowieści lub brakuje mu pomysłów na wątek, związany z ilustracją, dołożoną przez poprzednika. Skorzystanie z „jokera” oznacza ominięcie kolejki i konieczność podjęcia gry przez następnego gracza. Karty tej można użyć tylko raz podczas snucia jednej opowieści.

Niebieskiej karty „koniec opowieści” gracz może użyć w dowolnym momencie gry. Wówczas następna osoba w kolejności musi rozpocząć nową historię, a użyte „jokery” mogą wrócić do swoich graczy i zostać ponownie wykorzystane.

Celem gry jest ułożenie wspólnie jak najdłuższej opowieści.

Gra kończy się, kiedy zostaną już użyte wszystkie karty z ilustracjami.