Gra strategiczna Wyścig na farmie - Janod Powiększ do pełnego rozmiaru

Gra strategiczna Wyścig na farmie - Janod

Gra strategiczna Wyścig na farmie francuskiej marki JANOD to wspaniała zabawa dla dwóch do siedmiu osób – zarówno dzieci, jak i dorosłych

Więcej szczegółów

J02758

Stan: Dostępny, czas wysyłki 2-5 dni

35,00 zł

Gra strategiczna Wyścig na farmie francuskiej marki JANOD to wspaniała zabawa dla dwóch do siedmiu osób – zarówno dzieci, jak i dorosłych. Zestaw zawiera 56 kart, które przedstawiają różne gatunki zwierząt, obecnych na farmie: robaka, pisklę, królika, psa, owcę, świnię, krowę i konia. Zwierzęta te należy ułożyć od najmniejszego do największego tak, by w każdej rundzie pozbyć się jak największej ilości kart. Osoba, która wygra rundę – otrzymuje kotylion. Całą grę wygrywa ten, kto zdobędzie więcej kotylionów.

Gra ta ćwiczy szybkość reakcji, uwagę, koncentrację i myślenie strategiczne.

Gry rozbudzają wyobraźnię, myślenie strategiczne i planowanie. To wspaniała rozrywka dla całej rodziny. Gra została zaprojektowana we Francji. Zapakowana jest w estetyczne pudełko. Idealnie nadaje się na prezent.

Janod od 1970 roku niezmiennie projektuje zabawki, które są synonimem innowacyjności, francuskiego designu i najwyższej jakości. Unikalne zabawki Janod tworzone są z drewna i innych doskonałych materiałów, a przede wszystkim z dziecięcych marzeń! Janod – JUST PLAY

 

KOD PRODUCENTA: J02758

WIEK: 4-8 lat

LICZBA GRACZY: 2-7

ELEMENTY: 56 kart + tabliczka + 6 nagród-kotylionów

CZAS ROZGRYWKI: 15 minut

 

INSTRUKCJA

PRZYGOTOWANIE DO GRY

Potasuj karty i rozdziel je wszystkie w równej ilości pomiędzy graczy.

Kartę-tablicę, przedstawiającą właściwą kolejność zwierząt, ułóż na stole w miejscu widocznym dla wszystkich graczy.

ZASADY GRY

Każdy z graczy naśladuje konia. Ten, który zrobi to najlepiej, rozpoczyna grę.

Gracze muszą ułożyć karty ze zwierzętami w odpowiedniej kolejności, widocznej na karcie-tablicy – od najmniejszego do największego. Dysponując otrzymanymi w rozdaniu kartami pierwszy gracz stara się stworzyć jak najdłuższy ciąg, np. robak-pisklę-królik-pies (gra nnie musi rozpoczać się od robaka!). Następny gracz musi jednak dołączyć owcę oraz – o ile je posiada – kolejne zwierzęta wg schematu. Jeśli nie ma owcy – traci kolejkę na rzecz następnego przeciwnika. Seria kończy się w momencie, kiedy ciąg zostaje ułożony w całości lub kiedy żaden z graczy nie dysponuje już większym zwierzęciem niż ostanie z ułożonych na stole. Gracz, który położył największe zwierzę, kończy kolejkę i rozpoczyna kolejną.

UWAGA: Niektóre ze zwierząt mają dzwoneczek. Kiedy na stole pojawi się karta z dzwoneczkiem, gracze muszą jak najszybciej jej dotknąć. Kto zrobi to pierwszy, oddaje tę kartę osobie, która zareagowała jako ostatnia. Jeśli jednak gracz dotnie karty, na której nie ma dzwoneczka, musi ją wziąć do swojej talii.

Celem gry jest jak najszybsze pozbycie się wszystkich swoich kart. Gracz, który zrobi to jako pierwszy, wygrywa rundę i otrzymuje kotylion. Całą grę wygrywa osoba, która zdobyła więcej kotylionów.