Warunki dostawy

 

Wszystkie sposoby dostawy są możliwe jedynie przy wybraniu płatności w formie przedpłaty - przelewem bankowym lub za pośrednictwem serwisu PayU.

 

W Krainie Szkraba masz do wyboru 4 opcje dostawy: Kurier, Poczta Polska, Paczkomaty 24/7 i Odbiór Osobisty.


Kurier UPS - 20,00 PLN

Dla wszystkich przesyłek możliwe jest wybranie dostawy za pośrednictwem kuriera. To pewny sposób aby otrzymać swój towar jak najszybciej ( przesyłki dostarczane są następnego dnia roboczego po wysłaniu ).


Poczta Polska - paczka priorytetowa - 15,00 PLN

Poczta Polska dostarcza paczki pocztowe priorytetowe w ciągu 2-3 dni roboczych.. Najczęściej paczka pocztowa jest do odbioru już następnego dnia po wysłaniu.
Nie uzależniamy ceny wysyłki od wielkości paczki, zamawiając kilka produktów zapłacisz tą samą kwotę.


Poczta Polska - list polecony priorytetowy - 9,00 PLN

Ta najtańsza forma dostawy możliwa jest jedynie w przypadku małych produktów - małych zabawek i akcesoriów.


Paczkomaty 24/7 – 10,00 PLN

Korzystając z Paczkomatów unikasz kolejek i karteczek z awizo. Wystarczy numer telefonu i kod odbioru. Za wysyłkę zapłacisz mniej niż w przypadku przesyłek kurierskich. 98% paczek doręczanych jest następnego dnia po nadaniu.


Odbiór osobisty -przedpłata - 0,00 PLN lub płatność gotówką

Odbiór osobisty możliwy jest po wcześniejszym umówieniu się telefonicznym pod adresem:

ul. 1 Maja 33

41-706 Ruda Śląska

tel. 508 219 094


Zamówienia wysyłamy zazwyczaj tego samego dnia. Warunkiem jest zaksięgowanie płatności na naszym koncie.


Koszt przesyłki ponosi Nabywca, który jest informowany o całkowitym koszcie dostawy przed finalnym zatwierdzeniem danego zamówienia. Informacje o zamówieniu oraz koszcie dostawy zamówienia zostaną również wysłane do Nabywcy drogą e-mailową, po złożeniu zamówienia na adres podany w formularzu zamówienia lub przypisany do usługi konta w Sklepie.


Nabywca w miarę możliwości powinien sprawdzić stan przesyłki podczas odbioru w obecności pracownika firmy kurierskiej. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki Nabywca w miarę możliwości powinien zgłosić ten fakt kurierowi i sporządzić protokół reklamacyjny oraz poinformować o tym fakcie Sprzedawcę.


Koszt odesłania do Sklepu przesyłki reklamowanej, wymienianej lub zwracanej pokrywa Nabywca, jednak w przypadku zasadnej reklamacji, wymiany wadliwego lub zwrotu wadliwego towaru, Sprzedawca zwraca poniesione przez Nabywcę koszty przesyłki, po uzgodnieniu z nim szczegółów takiego zwrotu. W pozostałych przypadkach (tj. gdy reklamacja, wymiana lub, zwrot wadliwego towaru będą niezasadne) Sprzedawca nie zwraca kosztów przesyłki.